Man Among Cheetahs
Wildlife filmmaker Bob Poole sets out to follow a formidable and highly capable cheetah mother who is determined to keep her cubs alive. Along the way, he has to negotiate the risks and realities of filming in the African wilderness, while trying to keep up with the fastest animal on four legs.