Four Falls of Buffalo
In 1989, the Buffalo Bills were a talented team full of big personalities -- including future Hall of Famers Jim Kelly, Bruce Smith, Thurman Thomas and Andre Reed. Dysfunction and in-fighting ran as deep as the talent in their locker room, but the team known as "The Bickering Bills" would soon transform themselves into an elite force.
In 1989, the Buffalo Bills were a talented team full of big personalities -- including future Hall of Famers Jim Kelly, Bruce Smith, Thurman Thomas and Andre Reed. Dysfunction and in-fighting ran as deep as the talent in their locker room, but the team known as "The Bickering Bills" would soon transform themselves into an elite force. From 1990-1993, the Bills went on an unprecedented run of AFC Championship victories, appearing in a record four straight Super Bowls. Of course, that isn't what the Bills are mostly remembered for. This is the story of a team that went down in history not for herculean achievement of making four straight Super Bowls, but for losing them all.