George of the Jungle 2
George's scheming mother-in-law is not about to let her daughter and grandson hang around with the klutzy King of the Jungle forever. In an elaborate plot, she teams with Ursula's obsessive ex-fiancé Lyle to hypnotize Ursula into leaving George, then turning his jungle to mulch. George must save the jungle from Lyle's bulldozing bullies...but first he'll make a stop in Las Vegas to rescue Ursula.
When we last saw George, he and his bride Ursula were living in wedded bliss in the peaceful jungle, and since then they've welcomed son George Junior to the family. Unfortunately, all this is about to change. Scheming mother-in-law Beatrice Stanhope is not about to let her daughter and grandson hang around with the klutzy King of the Jungle forever. In an elaborate plot, she teams with Ursula's obsessive ex-fiancé Lyle to hypnotize Ursula into leaving George...then turning his jungle to mulch. That's when all vines lead to Las Vegas. There, George, Ape, Shep and Tookie must rescue Ursula, and then swing back to save the jungle from Lyle's bulldozing bullies.