The Adventures of Bullwhip Griffin
To restore his family's lost wealth, a young Boston lad named Jack stows away on a ship bound for the California gold rush. Fearful that the boy may not fare well way out West, the family's very proper butler gives chase. Once the two reunite in San Francisco, the duo is destined for nonstop adventure, wild and woolly characters and a lucky punch that leads to a bonanza of belly laughs.