The Million Dollar Duck
Research professor Albert Dooley (Dean Jones) is stuck with past-due bills and one downy, dense lab duck. But an ordinary bird turns extraordinary when he is accidentally zapped with radiation and casually starts laying the proverbial "golden eggs." Cashing in on newfound riches becomes a sidesplitting scramble as the secret gets out, and friends, neighbors and government T-men mount an all-out quack attack to capture the rare bird.