Macross Delta: Zettai Live!!!!!!
The year is 2068. Conflict between the Windermere Kingdom and the New U.N. Government has been quelled by Hayate's Valkyrie squad and Tactical Sound Unit Walküre. Walküre holds a concert to celebrate the ceasefire in Windermere, but a mysterious Heimdall battleship appears and attacks the village.
The year is 2068. The conflict between the Kingdom of Windermere on the galactic frontier and the New United Nations Government has been quelled by Hayate and his Valkyrie squad and the power of songs by Tactical Sound Unit Walküre. Walküre holds a live performance to commemorate the ceasefire in Freyja's hometown of Windermere. However, a battleship of the mysterious battle force Heimdall appears and attacks the village. Walküre and Delta Flight are at the mercy of Heimdall's virturoid and unmanned variable fighter Sv-303.