Winged Seduction: Birds of Paradise
Shape shifting, color shaking, dancing, singing, dazzling transformers – the fabled birds of paradise were virtually unknown until two modern-day explorers spent the better part of a decade sleeping in tents and dangling from the rain forest canopy to document all 39 species of these flamboyant birds.