Princess Protection Program
Carter is a small-town girl and couldn't be more different from Rosalinda, a South American Princess from the country of Costa Luna. The girls are thrown together after Carter's father, an agent in the covert Princess Protection Program, rescues Rosalinda from a military takeover. It's now up to the two to devise a plan to take down Costa Luna's dictator and return Rosalinda to her rule.