Luca
Set in a seaside town on the Italian Riviera, Disney and Pixar’s “Luca” is a coming-of-age story about a young boy experiencing an unforgettable summer. Luca shares these adventures with his friend, Alberto, but all the fun is threatened by a deeply-held secret: they are sea monsters from another world below the water’s surface. “Luca” is directed by Enrico Casarosa and produced by Andrea Warren.