Macross Frontier: Labyrinth of Time
Ranka Lee is on an interplanetary concert tour several years after the battle against the Vajra. While on tour, she visits the ruins of a temple known as the Well of Souls, a place used to communicate with the gods and the dead. Ranka approaches the ruins and finds herself pulled deep within.
Several years have passed since the battle against the alien race Vajra. Ranka Lee, the Super Dimensional Cinderella, has set off on an interplanetary concert tour. While on tour, she visits the ruins of a temple known as the Well of Souls. It is said to have been left by the descendants of the Protoculture, a mysterious place used to communicate with the gods and the dead. Ranka approaches the ruins and finds herself going deeper and deeper within, as if guided by someone or something.