Squanto: A Warrior's Tale
Squanto, a young warrior abducted from his homeland and enslaved, must battle impossible hazards on a desperate journey home. Driven by a passion to be free, he risks everything to escape his captors.
Get ready for nonstop action in this rousing tale of a Native American who defies incredible odds in his struggle for freedom! Squanto, a young warrior abducted from his homeland and enslaved, must battle impossible hazards on a desperate journey home. Driven by a passion to be free, he risks everything to escape his captors, braving the wilderness and triumphing, finally, as a great leader. A vivid true story of one man's unquenchable thirst for independence, SQUANTO: A WARRIOR'S TALE thrills with high-powered action and inspires with legendary courage!