Marvel One-Shot: A Funny Thing Happened on the Way to Thor's Hammer
Before the events of Thor, S.H.I.E.L.D. agent Phil Coulson stops for gas on his way to New Mexico. As he browses the convenience store for snacks, two armed robbers burst in, ordering the night clerk to hand over the cash and Coulson to toss them his car keys. But, as the robbers are about to discover, there may be more to this mild-mannered suit than meets the eye.