The Greatest Game Ever Played
Based on an inspirational true story, Shia LaBeouf stars as amateur golfer Francis Ouimet. Armed with nothing but talent, the working-class youth has a seemingly impossible dream: to compete against the world's greatest player, his idol Harry Vardon. Soon, with the help of his spunky, 10-year-old caddy Eddie, Francis boldly breaks down all barriers with a thrilling display of unrivaled drive, skill and heart...and challenges the golf pro for the U.S. Open Championship. Contains tobacco depictions.