Chip 'n Dale: Rescue Rangers
Chip and Dale are living amongst cartoons and humans in modern-day Los Angeles, but their lives are quite different now. It has been decades since their successful television series was cancelled, and the former pals have gone their separate ways, so when a former cast mate mysteriously disappears, they must take on their Rescue Rangers detective personas to save their friend.
A comeback 30 years in the making, “Chip ‘n Dale: Rescue Rangers” catches up with the former Disney Afternoon television stars in modern-day Los Angeles. In this hybrid live-action/CG animated action-comedy, Chip and Dale are living amongst cartoons and humans in modern-day Los Angeles, but their lives are quite different now. It has been decades since their successful television series was cancelled, and Chip (voice of John Mulaney) has succumbed to a life of suburban domesticity as an insurance salesman. Dale (voice of Andy Samberg), meanwhile, has had CGI surgery and works the nostalgia convention circuit, desperate to relive his glory days. When a former cast mate mysteriously disappears, Chip and Dale must repair their broken friendship and take on their Rescue Rangers detective personas once again to save their friend.