Inferior Decorator
Donald Duck stirs up a hornet’s nest of trouble when he tangles with a bee named Spike, who is trying to pollinate Donald’s floral wallpaper. When Donald traps Spike with wallpaper glue, it leads to a sparring match between the two. The whole plan backfires when Spike manages to escape and enlist a hive-full of his bee pals to help get revenge.