Zenon: The Zequel
After inadvertently trashing Commander Plank’s quarters, Zenon is assigned the lowly task of Alien Detection duty. To make matters worse, the space station is now under the command of General Hammond, who assigns Zenon to look after his daughter (and Zenon’s old nemesis) Margie. While on duty, Zenon discovers that her space station is being decommissioned, so she must sneak down to Earth to try to stop it. On top of all this, she makes alien contact, though no one believes her...at first. Once again it’s up to Zenon to take charge and save her friends, family and the space station.