The Christmas Star
Counterfeiter Horace McNickle escapes prison through his extraordinary likeness to St. Nick. Desperate to recover loot from an earlier caper, McNickle enlists the help of two neighborhood kids who really believe he is Santa.
Counterfeiter Horace McNickle escapes prison through his extraordinary likeness to St. Nick. The police are closing in, but Christmas is so near that there are Santas everywhere. McNickle is desperate to recover loot from an earlier caper but can’t make a move until he takes advantage of two neighborhood kids who really believe he is Santa.