The Squad: Home Run
Former legend of The Squad, Niels Cartier finally finds traces of the robber gang responsible for the death of his wife eight years earlier. To stop them, he must team up with an unexpected partner: Charlotte-Serge, his fourteen-year-old daughter, who is even more of a daredevil than her father.
Former legend of The Squad, Niels Cartier, known for his brutal and unconventional methods, left the police force after his wife died during an intervention gone wrong. When the robber gang that killed his wife reappears eight years later, Niels will not let anyone stand in his way to get revenge. To succeed, he'll have to take it upon himself and form an explosive team with Charlotte-Serge, his spunky fourteen-year-old daughter.