You Lucky Dog
Jack Morgan, a dog psychiatrist, has been hired to treat Lucky, a depressed pooch whose wealthy owner recently passed away. As Jack gets to know Lucky, he discovers a psychic connection between them. The duo teams up to discover what really happened to Lucky’s owner...before someone tries to turn this dog’s day into his last.