Playing with Sharks
A true pioneer in both underwater filmmaking and shark research, Valerie Taylor is a living legend and icon in the underwater world whose life’s work has become the basis for much of what we know about sharks today. Through remarkable underwater archival footage, along with interviews with Valerie herself, "Playing with Sharks," follows this daring ocean explorer’s trajectory from champion spearfisher to passionate shark protector.