Good Chemistry: The Story of Elemental
In "Good Chemistry: The Story of Elemental," Peter Sohn takes viewers on a personal journey through the inspiration behind the film. The "Elemental" director traces his parents’ voyage from Korea to New York, explores his dad's former grocery shop in the heart of the Bronx, and delves into his choice of a career in animation, rather than the family business.
Pixar director Peter Sohn takes viewers on a humorous personal journey through the inspiration behind Disney and Pixar's feature film "Elemental." "Good Chemistry: The Story of Elemental" traces his parents’ voyage from Korea to New York, explores his dad's former grocery shop in the heart of the Bronx, and delves into his choice of a career in animation, rather than the family business. The documentary is a delightful look at the unexpected influences that led to the making of the comedy-adventure "Elemental."