Spooky Buddies
Disney’s irresistible talking puppies are back in a movie that takes them far across town to a mysterious mansion where something very spooky is going on. With the help of some unexpected new friends—including a friendly ghost—the Buddies must band together to put a stop to Warwick the Warlock and his dastardly deeds. This fur-raising flick is packed with excitement and howling-good Buddy fun.
Disney’s irresistible talking puppies are heading far across town to a mysterious mansion where something very unusual is going on. With the help of some unexpected new friends, including a friendly ghost, this spooktacular adventure is howling-good Buddy fun. In a race against a no-good hound, the Buddies and their new friends---Pip, Zelda, Rodney and Skip---must stop Warwick the Warlock and save the world from his dastardly deeds. Overflowing with action and humor, Spooky Buddies treats you to a celebration of friendship and teamwork your whole family will enjoy.