The Boys: The Sherman Brothers' Story
Their music is unforgettable. Their name is legend. Delve into the lives of Robert and Richard Sherman, the prolific songwriting duo whose music has been featured in classic movies such as Mary Poppins and The Jungle Book. Go behind the screen for a fascinating glimpse into how Walt Disney used the language of music to bring the brothers together, creating a cinematic legacy like no other.