Frankenweenie
From Disney and creative genius Tim Burton (Alice in Wonderland, The Nightmare Before Christmas) comes the hilarious and offbeat Frankenweenie, a heartwarming tale about a boy and his dog. After unexpectedly losing his beloved dog Sparky, young Victor harnesses the power of science to bring his best friend back to life---with just a few minor adjustments. He tries to hide his home-sewn creation, but when Sparky gets out, Victor's fellow students, teachers and the entire town learn that getting a new "leash on life" can be monstrous.