Phantom of the Megaplex
Seventeen-year-old Pete Riley works as the assistant manager at the local multiscreen movie theater, where rumor has it a "phantom” haunts the megaplex. But while Pete and the rest of the theater staff are working to prepare for a star-studded premiere, a string of peculiar occurrences—all tied to the films being shown—awakens the myth of the Phantom of the Megaplex. Is there really a phantom...or just a phantom wannabe?