Beauty and the Beast (2017) Sing-Along
Sing along to all the songs in Disney’s "Beauty and the Beast.” The Sing-Along version of the film features on-screen lyrics as you watch your favorite musical numbers, including “Belle,” “Be Our Guest,” “Evermore,” “Gaston” and more!