Get a Horse!
Classic hand-drawn animation and cutting-edge technology collide in this irresistible adventure. Mickey, Minnie and friends hitch a ride on a musical hay wagon, but Peg-Leg Pete tries to one-up them with his jalopy. Featuring Walt Disney himself as the voice of Mickey.