Old MacDonald Duck
Donald Duck gets into the rhythm of doing his chores around the farm, including feeding the animals and milking Clementine the cow, but finds there’s a fly in the ointment (or rather, the milk) when a persistent fly upsets his plans and drives him to distraction.