Because of Winn-Dixie
Based on the best-selling book, Because of Winn-Dixie is the heartwarming tale of a young girl whose life is changed by a scruffy, fun-loving pooch she names Winn-Dixie. The special bond between them works magic on her reserved dad and the eccentric townspeople they meet during one unforgettable summer.