Onward
In Disney and Pixar’s Onward, elf brothers, Ian (voice of Tom Holland) and Barley (voice of Chris Pratt), get to spend a day with their late dad and go on a quest aboard Barley’s epic van Guinevere. When their mom Laurel (voice of Julia Louis-Dreyfus) realizes her sons are gone, she teams up with The Manticore (voice of Octavia Spencer) to find them.