We Feed People
Ron Howard’s We Feed People spotlights chef José Andrés and his nonprofit World Central Kitchen’s evolution over a 12-year period, from being a scrappy group of volunteers to becoming one of the most highly-regarded humanitarian aid organizations in the disaster relief sector. Due to the unprecedented spike in natural disasters catalyzed by climate change, this story is more important than ever.