Winnie the Pooh: Springtime with Roo
Bees are buzzing, flowers are blooming and Roo, Pooh and Tigger are ready to laugh and play. But Rabbit expects them all to stay inside until every last bit of spring cleaning is finished. Can anything—or anyone—change Rabbit’s mind?
Every spring, Rabbit plays Easter bunny, but this year he's far more preoccupied with spring cleaning. No bunny means no hunny for Pooh, no Eastery egg hunt for Tigger, no basket for Piglet, no fluffy bunny ears for Eeyore...and no fun for Roo. Rabbit expects them all to spring into action: scrubbing, dusting, sweeping and mopping instead! But Roo's love and wisdom show Rabbit that special days are to be shared in special ways.