Women Of Impact: Changing The World
How will you make the world a better place? From household names to rising stars, meet the women who are changing our world. They live among primates in the jungle, dive the oceans for clues to the health of our planet, discover our human origins in African caves, and test new technologies in outer space. Women are reshaping our world, and how we see it…and here are their stories!