World's Biggest Bullshark
Team uncovers how Big Bull, one of the largest Bull Sharks ever caught, grew to become a giant and find out if there could be more like her.
In 2012, Marine Ecologist, Dr. Neil Hammerschlag and his team of student researchers caught the largest bull shark ever recorded off the coast of southern Florida; they named her Big Bull. Now, Neil enlists former Royal Marine Commando, James Glancy and Evolutionary Biologist, Dr. Toby Daly-Engel to pick up Big Bull’s trail and uncover the mysteries of Florida’s Mega Sharks.