World's Biggest Hammerhead?
Numerous reports of giant great hammerheads up to twenty feet in length, have put the true size potential of this species into question. A team of scientists from Florida International University, are now on an expedition off the coast of Florida, to try and find the world’s biggest hammerhead. Taking them from the numerous bridges of the Florida Keys, to the sharky waters of the Bahamas.