Marvel One-Shot: Item 47
Following the epic climax to Marvel’s The Avengers, S.H.I.E.L.D. recovered all but one piece of the alien technology left behind in New York City…a Chitauri weapon, aka “ITEM 47.” After a young couple stumble upon the elusive weapon, they embark on a bank-robbing spree.
Following the epic Battle of New York in Marvel’s The Avengers, S.H.I.E.L.D. recovered all but one piece of the alien technology left behind in the city…a Chitauri blaster, aka “Item 47.” After a young couple stumble upon the elusive weapon, they embark on a bank-robbing spree - with S.H.I.E.L.D. agents hot on their trail.