Phineas and Ferb The Movie: Candace Against the Universe
After repeatedly failing to bust her fun-loving brothers, Phineas and Ferb, long-suffering Candace feels like the universe is against her. When Candace is abducted by aliens, she finds a far-off planet free of annoying little brothers where she’s worshipped as a savior! Meanwhile, Phineas and Ferb set out across the galaxy to retrieve Candace, while uncovering the sinister secrets of the aliens.
After repeatedly failing to bust her fun-loving brothers, Phineas and Ferb, the long-suffering Candace Flynn feels like the universe is against her. When Candace is abducted by aliens, she finds a far-off planet free of annoying little brothers where she’s worshipped as a savior! Has she finally found her Utopia? Meanwhile, Phineas, Ferb and friends set out across the galaxy to retrieve Candace, while uncovering the sinister secrets of the aliens. A long-awaited return to the beloved franchise – PHINEAS AND FERB THE MOVIE: CANDACE AGAINST THE UNIVERSE is an epic adventure full of hilarity and heart.