X-Men: Apocalypse
Apocalypse, the most powerful mutant in the universe, tries to destroy all of mankind. To save humanity, Professor X leads the X-Men in a showdown that will determine the fate of the world.
After thousands of years, Apocalypse – the world’s first and most powerful mutant – has awakened to find a world led by humans. Intent on cleansing the Earth of mankind, he recruits a group of mutants to create a new world order. In a desperate race to save humanity, Professor X leads the young X-Men in an epic showdown – against an unstoppable enemy – that will determine the fate of the world.