You Again
Here's the story of unfortunately – but hilariously – intertwined fates. Marni is a successful executive with a high school past she'd like to forget. But memories flood back when she heads to her brother's wedding and discovers that he's marrying her old arch nemesis, Joanna. A sidesplittingly similar situation plays out between Marni's mom and Joanna's aunt as they revisit their own wild past.
Here's the story of unfortunately – but hilariously – intertwined fates, featuring an all-star cast with comedy pedigrees, including Kristen Bell, Jamie Lee Curtis, Sigourney Weaver and the always outrageous Betty White. For Marni (Bell), now a successful executive, high school was a horror movie...and her brother's wedding is the sequel when her school arch nemesis Joanna comes back to haunt her as his bride. It's nice girl versus mean girl in this hysterical reunion with the one person Marni would really like to forget. And as if that weren't enough, Marni's mom (Curtis) must again cope with her own high school foe (Weaver), the bride's aunt.