Z-O-M-B-I-E-S
Now that the government has created a device that stops zombies from craving brains, Seabrook High—a school focused on uniformity, traditions and pep rallies—faces student integration with the Zombietown kids. As the human and zombie students struggle to coexist, a budding friendship between cheerleader Addison and zombie Zed could unite their high school and community for good.
Welcome to Seabrook, a suburban town preoccupied with uniformity, traditions and pep rallies...until one groundbreaking semester when students from Zombietown integrate into Seabrook High School. As the human and zombie students struggle to coexist, a budding friendship between a cheerleader named Addison (Meg Donnelly) and a zombie named Zed (Milo Manheim) could unite their high school and community for good.