Zapped
When her mom remarries, Zoey finds herself living in a messy, chaotic house with her loud stepdad and three out-of-control stepbrothers. After a freak accident with her smartphone, Zoey discovers that she has a magical app that can control the boys in her life. Thrilled at the chance to restore order to her world, Zoey begins commanding the boys in her life to behave better, but she soon learns that when you don’t allow boys to be boys, you open a whole new can of worms.