ZOMBIES 4: Dawn of the Vampires
Sommerens biltur tar en uventet vending for zombie/cheerleader-sjefsparet Zed og Addison når de havner midt i en monsterrivalisering: dagvandrere mot vampyrer. Spenningen stiger når Zed og Addison brått må tre inn som leirledere for de to motstridende monster-gruppene. Med hjelp fra Eliza og Willa må de overbevise erkefiendene Nova og Victor, en lysende dagvandrer og en mørk vampyr, om at de må kjempe sammen for å forene de stridende partene og stoppe en større trussel som truer dem alle.