Miss Julie
En het midtsommernatt på et svensk slott på 1920-tallet innleder den adelige og fremtidsrettede Julie en farlig dans med tjeneren Jean. Det som begynner som en uskyldig flørt på tvers av klasseskiller, utvikler seg raskt til en intens og tragisk kamp preget av makt, kjønn og et begjær som vil forandre dem for alltid.