Hannah Montana 20th Anniversary Special
«Hannah Montana 20th Anniversary Special» er et kjærlighetsbrev til fans, fylt av inderlig nostalgi. Miley Cyrus ser tilbake på sine mest minneverdige øyeblikk i et eksklusivt og dyptgående intervju med Alex Cooper. Seere vil også kunne glede seg over en titt bak kulissene på Mileys arkivsamling, kjente ansikter, overraskelsesgjester og en spesiell musikalsk opptreden av Miley Cyrus.