Sand Land er en mystisk verden hvor demoner og mennesker bor i en gold ørken. I håp om å øke vannforsyningen, slår demonprinsen Beelzebub, demonen Thief og mennesket sheriff Rao seg sammen på en reise for å finne Den legendariske kilden.