The Rookie: Feds
Simone etterforsker drapet på en statlig ingeniør, mens forholdes til Cutty settes på prøve.
Simone bruker informanten sin til å finne en våpenhandler på FBIs Mest ettersøkte-liste.
Garzas avsnitt blir hanket inn i en komplisert kidnappingssak som involverer to rivaliserende doplanger-gjenger.
Simone og Laura avdekker kritisk informasjon om et voldelig forhold tilknyttet en forbrytelse.
Simone og Carter går under dekke for å finne en internasjonal leiemorder kalt Mannen med ljåen.
Simone og Carter avdekker en økoterrorists plan om å detonere skitne atombomber rundt i byen.
Etter en thanksgiving-kidnapping oppdager teamet en gisselsituasjon som involverer politiet.
Når Garzas karakter betviles, utvikler Simones team en operasjon for å støtte sjefen.
Liket av et drapsoffer blir tømt for blod. Brendons vampyrpoliti-ekspertise bidrar til å løse saken.