Encanto Sing-Along
Syng med på sangene i Walt Disney Animation Studios' "Encanto". Sing-along-versjonen av filmen har teksten på skjermen mens du ser favorittnumrene dine. "Encanto" har originalsanger av Lin-Manuel Miranda, mens Germaine Franco komponerte originalmusikken. Kun tilgjengelig på engelsk.