I Livets Slutskede
Hvordan føles det å vite at du ikke kan håpe på en fremtid? Hvordan takler du erkjennelsen av at du bare har to dager, to uker eller kanskje maksimalt to måneder igjen å leve? Et hospice i Uppsala, et sted for mennesker som er på slutten av livet, åpner dørene sine for seerne.