Musikk, Animasjon
Lellobee Farm er en innbydende oase midt i en kosmopolitisk by. Hver episode inneholder livsferdigheter fortalt gjennom enkle, morsomme og relevante sanger, som understreker verdiene med å dele, være tålmodig og samarbeide.