Pocoyo
Pocoyo er et nysgjerrig og vennlig barn som elsker moro og alltid er på jakt etter noe nytt. Om han er på oppdrag med vennene i verdensrommet, eller bare rydder i tingene sine, så er hver dag uansett et eventyr!
Det er juletid og Pato vil pynte et juletre. Klarer gjengen å finne det rette treet?
Pocoyo finner tre kyllinger uten foreldre, så han bestemmer seg for å se etter dem.
Pato har kjøpt seg en ny splitter ny telefon og elsker teknologien, men pass opp for ulempene!
Roberto er målvakt når de spiller fotball. Han blir truffet en gang for mye og blir gæren.
Elly vil male det nye huset sitt og ber om Pocoyo og Patos hjelp, så de blir enige om en farge.
Våre venner drar i skogen for å plukke bær til en kake, men stakkars Pato spiser et farlig bær!
Pocoyo og Nina spiller tennis. Pato og Elly blander inn elementer fra andre idretter. For en miks!